torstai 4. huhtikuuta 2013

Tunnustuksia



Sain tänään New Blog Love -tunnustuksen Diagnoosina vakava neuloosi -blogin Antsulta (perusteluna käsityöt = ♥!). Kiitos! Olen samaa mieltä tuosta perustelusta. Hienoa saada tunnustus, kun blogi on ollut olemassa vasta kuukauden! :)

Tunnustuksen ohjeet ovat nämä:
Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka tunnustuksen sinulle antoi. Valitse viisi ihanaa bloggaajaa (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa. Näin autamme siis uusia bloggaajia eteenpäin, ja ehkä juuri sinä löydät uuden upean blogituttavuuden.

Omat tunnustukseni annan näille käsityöblogeille:
IhmeMaa - Kauniita sukkia ja muuta ihanaa.
neulovat nakit - Meitä yhdistää ainakin Cookie A. Ihania sukkia!
Ankkalammella - Se neulepäiväkirja! Olen kateellinen.
Sukeltelua lankakasoissa - Tänne löysin sattumalta aloittamani samankaltaisen sukkahaasteen kautta. Olen pahasti jäljessä, tosin myös aloitin myöhemmin. Kauniita sukkia on syntynyt!
Lankahamsterin tunnustukset - Kärsin samoista oireyhtymistä. Tänne löysin Ravelryn kautta. Yhdistävänä tekijänä ainakin hurahdus Wollmeiseen...

Blogit eivät ole välttämättä uusia, mutta uusia minulle, kun kerran tuore  bloggaajakin olen. Kiitos teille uusista käsityöideoista! Ehkä keksin pian senkin, mitä tekisin vaikkapa näistä aarteistani:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...